האם חשבתם על האפשרות לשלב קייטרינג חלבי באירוע שלכם? כמה מן המאכלים הטעימים והמיוחדים ביותר שאנו מכירים, נמצאים דווקא במטבח החלבי, ומסיבות ברורות של כשרות, מרגע שבחרתם בקייטרינג בשרי, לא תוכלו לשלב אף אחד מהם באירוע שלכם, אפילו לא ברמת הקינוחים. קייטרינג חלבי לאירועים הוא תחום שהולך ותופס יותר ויותר תאוצה, כשעוד ועוד אנשים מגלים את הטעמים והעושר שניתן למצוא במטבח החלבי, ושלא ניתן לשלב אותם באירוע בו מוגש קייטרינג בשרי. אם אתם עורכים אירוע באזור המרכז, תוכלו למצוא שורה של חברות קייטרינג המציעות שירות קייטרינג חלבי לאירועים, וכמובן קייטרינג חלבי כשר במרכז הארץ.

דוכן גלידה לאירועים

או בשרי או חלבי ולחלבי יש הרבה מה להציע

כיהודים החיים במדינת היהודים, ברור לנו שחוקי הכשרות צריכים להישמר בקפידה, לבטח באולמות אירועים. בין האורחים שלכם צפויים להיות גם אנשים דתיים ברמות שונות, אנשים מסורתיים ואפילו אורחים חילוניים לגמרי, שדווקא מקפידים על נושא הכשרות. בהתאם לכך, גם אם אתם עצמכם לא מקפידים על עניין הכשרות, ולבטח אם אתם כן, חשוב שתקפידו להזמין קייטרינג חלבי כשר במרכז הארץ. הקפדה זו על כשרות היא גם אחת הסיבות שבישראל צריך לבחור או קייטרינג חלבי או קייטרינג בשרי, ללא היכולת לשלב ביניהם, ואולי הגיע היום שבו תבחנו את האפשרות החדשה, השונה, המיוחדת, האפשרות שתסייע לכם להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח.

דוכן גלידה

קייטרינג חלבי לאירועים – ממש לא מה שחשבתם

קייטרינג חלבי הוא לחלוטין לא רק פלטות גבינות, דייסה טעימה וקינוחים חלביים, על אף שזאת האסוציאציה שעשויה לעלות בראשכם כאשר אתם שומעים את צמד המילים קייטרינג חלבי. בפועל, מדובר בתפריט עשיר ומגוון, הכולל בתוכו שורה ארוכה של קישים, תבשילים חלביים, פיצות, פוקצ'ות, גבינות מותכות, מאפי גבינה ועוד מגוון רחב של שילובי ירקות חיים ומבושלים עם מעטפת חלבית, שמספקת טעמים יוצאי דופן, שרבים מאיתנו כלל לא מכירים.

דוכן גלידה לאירועים קטנים

מתאים לכל סוגי האירועים

את הקייטרינג החלבי תוכלו לשלב בכל סוגי האירועים, ברית מילה, אירועים עסקיים, בר מצווה, בת מצווה ואפילו חתונות. תוכלו לבחור בו לאירוע המתקיים בשעות הבוקר, הצהריים או הערב, ותוכלו להזמין קייטרינג חלבי לאירועים קטנים או קייטרינג חלבי לאירועים גרנדיוזיים עם מאות ואף אלפי מוזמנים. בתפריט הקייטרינג תוכלו לשלב אין ספור אטרקציות לרבות עגלות גלידה, שולחן קינוחים מדהימים שאי אפשר להציע באף אירוע בשרי אחר, עמדות הכנה בזמן אמת ועוד.

לאתר הראשי אתם מוזמנים לנהיכנס לקישור הבא http://tastefully.co.il/

נייד ישיר: 050-8533331 | שירות לקוחות: 08-9333817  |  פקס:153508533331 | דוא”ל: tastefully7@gmail.com