כשהילד מבקש אייפון, הוא לא מתכוון לעשות לכם הנחות והוא תמיד ירצה ויתעקש על מכשיר האייפון החדש, החדשני והעדכני ביותר, אלא שזה לא תמיד המכשיר שנכון ביותר לקנות לו. מכשירי אייפון חדשים הם מכשירים יקרים שעלותם יכולה להיות גבוהה יותר מעלותם של מחשבים ניידים, ולרוב לילד שלכם אין באמת צורך בכל היכולות שיודעים המכשירים האלה להציע. בנוסף לכך, ילדים אינם מקפידים לשמור על המכשירים שלהם באותה קפדנות וזהירות בה שומרים עליהם מבוגרים, ולכן עליכם לקחת בחשבון שאת המכשיר שאתם קונים לילדכם לכבוד יום הולדתו, אתם עשויים להידרש למסור לתיקון במעבדה לתיקון אייפון תל אביב בתוך מספר חודשים בודדים.

יש סיכוי טוב שהמכשיר יגיע למעבדה מהר יותר ממה שאתם חושבים

תיקון אייפון 7 או תיקון אייפון 7 פלוס הוא שירות שיכול להיות יקר מאוד, ובמקרים מסוימים אף לא כדאי בכלל לתקן את המכשיר. החלפת מסך יכולה לעלות יקר מאוד והחלפת לוח האם הפנימי של המכשיר יכולה להיות יקרה אף יותר. בחיפוש מעבדת אייפון תל אביב יכולה להציע לכם שלל אפשרויות, אבל בכל מקרה לא תוכלו להימלט מהעלות היקרה של תיקון המכשיר, ולכן עליכם לחשוב היטב האם אתם רוצים להכניס את עצמכם לסיפור הזה, בידיעה ברורה שבתוך כל המולת בית הספר, המשחקים עם חברים והחיים הדינמיים של ילדכם, יגיע גם היום בו תצטרכו לתקן את הטלפון השבור או המקולקל.

אייפון 6 (1)

אפשר בהחלט להסתפק במכשיר מדור קודם

במקום זאת, תוכלו להזמין מכשיר אייפון מדור קודם יותר, מכשיר אייפון שיספק לו חוויית שימוש מצויינת עם כל האפליקציות שהוא אוהב, מכשיר שגם אם יתקלקל וגם אם ילך חלילה לאיבוד, הכאב לא יהיה כל כך נורא, גם לא בכיס. אם אתם מתעקשים על רכישת דגם חדש כדי לרצות את ילדכם, תוכלו לפנות למעבדה המציעה שירותי תיקון אייפון בתל אביב ולברר האם יש לה מכשירים משומשים שעברו תהליך חידוש. מכשירים אלה יכולים להיות זולים מאוד, ומגיעים גם עם אחריות של המעבדה, כך שתוכלו לסכם את המתנה בעלויות נמוכות יחסית וליהנות גם מאחריות שתעניק לכם ראש שקט לתקופה לא קצרה.