כשמחפשים אטרקציות לבת מצווה – ואין כמעט בת מצווה שלקראתה לא מחפשים אחרי אטרקציה כזו או אחרת, שכן הן מעשירות מאוד את האירוע ותורמות רבות להנאה של האורחים, מבוגרים כמו גם צעירים – אחת האפשרויות שעולה היא גיטאר הירו.

מדובר באטרקציה לבת מצווה שבהחלט עשויה להתגלות כמסמר האירוע, ולהעניק לכל מי שהגיע לכבד את בת המצווה ולשמוח בשמחתה רגעים בלתי נשכחים, כך שכדאי לדעת במה מדובר.

מה זה גיטאר הירו? גיטאר הירו הוא משחק וידיאו מוזיקלי, וליתר דיוק סדרת משחקים מקפיצים וממכרים.

המשחק משוחק באמצעות מכשיר דמוי גיטרה, שמאפשר לשחקנים להרגיש כמו כוכבי רוק, ולו לשיר אחד (או כמה וכמה שירים, למי שמתקשה להתנתק מהמשחק, וכשהאופציה הזו מוצעת כאטרקציה לבת מצווה רבים מתקשים להתנתק…)

הגרסה הראשונה של גיטאר הירו הושקה בסוף 2005, ומאז צצו גרסאות נוספות כולל Guitar Hero World Tour שכוללת גם תופים ומיקרופון, וגיטאר הירו 5 שמאפשר ליצור להקה בת 4 שחקניות ושחקנים.

בנוסף השתנה עם השנים רפרטואר השירים שמאפשר המשחק הפופולרי לנגן.

ב-2011, לאחר תחושת מיצוי מסוימת, הודיעה אקטיוויז'ן – החברה שעומדת מאחורי המשחק המצליח – כי היא מפסיקה לפתח אותו, אולם ב-2015 גיבורי הגיטרה חזרו ובגדול עם גרסה חדשה בשם Guitar Hero Live.

מה מציעות אטרקציות לבת מצווה ולמה גיטאר הירו כל כך מתאים?

כשאנחנו מחפשים אטרקציות לבת מצווה אנחנו רוצים בעצם פעילות שתהיה כיפית ומשמחת.

גיטאר הירו מספק קודם כל מוזיקה מהנה, והרי כולם אוהבים מוזיקה. שנית, הוא מאתגר מאוד את המשתתפים בו, וגורם להם לרצות לשחק עוד ועוד ולשפר את הביצועים.

שלישית, מדובר באטרקציה לבת מצווה שמאפשרת לכל אורח ואורחת להרגיש גם הם כוכבים, ומאחר שרבים מאיתנו חולמים להיות כוכבי רוק, הרי שמדובר ברגעים שהם על תקן הגשמת חלום.

באופן טבעי כשמחפשים אטרקציות לבת מצווה רצוי לוודא שתקבלו את אחת הגרסאות המתקדמות, שכן המיקרופון והתופים למשל משדרגים מאוד את החוויה. כמו כן חשוב לוודא שהאיכות הטכנית של המסכים ושל הערכה הינה גבוהה, כך שהחוויה תהיה מושלמת.