אטרקציות ובילוי למשפחות וילדים צופנות בחובן הרבה הנאה. יום כזה שהוא גדוש בפעילות ואינטראקציה משפחתית מבטיח חוויה וזיכרון שאי אפשר לשכוח. הנה כמה אטרקציות והמלצות.

פעילות קסומה למשפחה בחיק הטבע

בארץ שלנו חסרות ריאות ירוקות. סביר להניח שהן ההורים והן הילדים ייהנו מהפעלות לילדים באווירה כפרית שופעת רוגע ושלווה, וכל זאת בגוש דן. חוויה הטומנת בחובה מגוון אטרקציות כמו פינת ליטוף, ואפשר גם להאכיל את בעלי החיים במקום. בני כל הגילאים ייהנו מפינת יצירה ומשחקייה עם טרמפולינה, ג'מבורי, משחקי מים ועוד שלל פעילויות מהנות אחרות.

מי לא אוהב שייט קיאקים? זהו ספורט אקסטרים המתאים גם למבוגרים וגם לילדים. מלבד השייט, המבלים יוכלו ליהנות מנופי נחלים מרהיבים. זוהי פעילות המתאימה לילדים מגיל 5 ומעלה והיא מתקיימת רק בעונות האביב והקיץ. אפשר לרכוש כרטיס אחד ליום פעילות שלם שכולו חוויות שלא תשכחנה במהרה.

בילויי תרבות למשפחה

קצת תרבות לא תזיק לילדים ותוציא אותם מהמסכים. מומלץ לבני כל המשפחה לבקר ב"טכנודע", בו יש גם פארק מדע וגם מוזיאון, שם ניתן לחוות ניסויים מדעיים, להתוודע לתופעות מדעיות, להתנסות, ולהעשיר את הידע. בין האטרקציות המוצעות במקום: השטת סירות הנעות באמצעות אנרגיית השמש, הכרת רזי אלומות האור, בילוי בלונה פארק הפיזיקאלי ועוד חוויות קסומות.

מי לא שמע על "מיני ישראל"? זוהי הזדמנות לבקר בכל הארץ וכל זאת תוך שעתיים ולא יותר. מקום בעל אווירה יוצאת מן הכלל. כאן ההורים והילדים יכירו את ירושלים, את סיפורה של מצדה, בילו בעיר התוססת תל רביב, עם אין ספור דגמים מיניאטוריים של מבנים מעניינים ונופי הארץ.

רוצים לצפות על הכול ממעוף הציפור? לא, אין מדובר כאן בטיסה, אלא על כדור פורח במרכז תל אביב. חוויה בלתי נשכחת מלאת אדרנלין לכל בני המשפחה. הכדור הפורח מתאים לבני כל הגילאים, וזוהי הזדמנות נהדרת לצפות על העיר תל אביב מזווית שונה ואחרת. אטרקציה נפלאה לאירועים משמחים כמו מסיבות יום הולדת.

 

אתר לגדול הוא אינדקס איכותי בעל אינפורמציה מרובה ואיכותית המיועד למשפחות המעוניינות בבילוי ואטרקציות להורים ולילדים. האתר מרכז מידע אודות האטרקציות והבילויים שם תמצאו פרטי התקשרות ומידע נרחב אודות כל פעילות. כנסו לאתר לגדול והשאירו פרטים עוד היום או התקשרו לטלפון מספר: 072-2211144. אנו נחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר רלוונטית לצרכים האישיים שלכם.