תארו לעצמכם את החיוך שעולה על שפתיו, את גל החום והפתיחה שעולה ומתעורר בליבו של אותו אדם נזקק, אדם שכבר חשב שהנה עוד חג הוא מבלה לבד ועם חתיכת מצה יבשה, והנה הגיע אליו משלוח מכל הלב, תרומת מזון לפסח.

והנה אתם יכולים, ובפשטות גדולה, לעשות צעד קטן ולגעת בליבו של יהודי רעב, אדם כמוכם, עם רצונות, צורך במזון ומשקה, הצורך הבסיס בכדי לכלכל את חייו. תרומה צנועה למזון לחג הפסח היא מהלך פשוט של מתן תרומה בסדר, צדקה וחסד. אין צורך לשים סכום גדול, אלא אם זה בנדיבות הלב, שכן כל סכום פעוט יכול לעזור, ויפה שעה אחת קודם.

המצווה הגדולה של החג: תרומת מזון לפסח לנזקקים

לנו, אלו שבטנם מלאה, לעיתים קשה להבין את המשמעות של מתן תרומת מזון לפסח, ובכלל של תרומת מזון. אך אם תעצרו לתהות רגע, ובאמת ובכנות להרהר מעומק לבכם, הרי שתגלו כי העובדה שצום הכיפורים נמשך ונמשך אצל אנשים מסוימים לאורך כל השנה, ולא מבחירה, ולא מתענית, אלא ממצב אליו נקלעו בו פשוט אין להם מזון דיו בכדי לשמור על בטנם מלאה, הרי שמיד תבינו את המצוקה.

  • בישראל למעלה ממיליון רעבים – כאלו שאין ידם משגת
  • בישראל עשרות עמותות וארגונים שמנסים לעזור כל יכולתם ותלויים בתרומות
  • חסרים תורמים של ארוחות לחג הפסח ולחגים בכלל 

אז איך תורמים מזון לפסח?

כיום, פעולת התרומה והצדקה נעשית בפשטות, במהירות וביעילות, אונליין, ובכמה לחיצות כפתור. אין צורך להגיע למקום הסעד, אין צורך להביא אוכל מביתכם אתם, ואף לא לרכוש סל בשופר ולשלוח. בתוך כמה רגעים תוכלו להיות אחרי מתן תרומה בסתר של ארוחה לפסח לעניים, ולקבל, כמובן, קבלה מסודרת על תרומה.

ניתן לבחור לתרום באופן חד פעמי תרומת מזון לפסח (מבחינת סכום התרומה), או לחילופין אפשר לתרום ארוחות לתקופה מסוימת, ואפילו לתרום דרך פייפאל אם אין ברשותכם כרטיס אשראי. הכסף מגיע ישירות לעמותה ומשם למטרתו – האכלת הנזקקים בחג הקרוב.