עומדים לקיים אירוע בבית? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים קייטרינג חלבי לאירוע ביתי אשר יתאים לאירוע שלכם ויאפשר לכם ליהנות מאירוע מיוחד יותר ומאפשרות להעניק לאורחים חוויה נעימה ומיוחדת יותר? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

היום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות המציעות קייטרינג חלבי לאירוע ביתי, אך לא כולן באמת ברמה גבוהה ומנוהלות על ידי שפים בעלי ניסיון, לכן חשוב לדעת כיצד לבצע השוואה בין חברות הקייטרינג השונות בכדי לבחור בסופו של דבר את החברה המתאימה ביותר עבור האירוע הביתי שלכם והחברה שתהפוך את האירוע למוצלח ומיוחד יותר.

התאמה למספר האורחים

חשוב לדעת כי לא כל קייטרינג יקבל הזמנה של מספר מנות קטן יחסית. ישנן חברות קייטרינג חלבי לאירוע ביתי אשר מתאימות לאירועים של מעל 50 איש בלבד, וישנן חברות שיקבלו גם הזמנות של 10 מנות בלבד. לכן חשוב להתחיל קודם כל בבניית רשימת המוזמנים שלכם בכדי להבין לכמה מנות אתם זקוקים, כך תוכלו לסנן את כל אותן חברות קייטרינג ולהישאר רק עם אלו שיוכלו לקבל הזמנה לכמות המנות הדרושה עבור האירוע שלכם.

זמינות בתאריך המתאים לכם

עוד דבר שחשוב לבדוק הוא הזמינות של חברת הקייטרינג ביום האירוע שלכם. כדאי לבחור חברה אשר באותו היום עסוקה אך ורק בהכנת המנות שלכם, ולא עסוקה בעוד כמה אירועים במקביל. כך תהיו בטוחים כי החברה תתן את מלא תשומת הלב למנות אותן היא מכינה עבור האירוע שלכם, ולא יקרה מצב בו תקבלו מנות ברמה נמוכה יותר מזו שציפיתם לה.

השוואת מחירים

כאשר מדובר בבחירה של קייטרינג חלבי לאירוע ביתי רבים עובדים עם תקציב מוגבל, ולכן חשוב לבצע השוואת מחירים נכונה. שימו לב לא לבחור מיד בקייטרינג המציע לכם את המחיר הזול ביותר. אתם יכולים למצוא קייטרינג חלבי המציע מחיר זול מאוד אך מנות ברמה נמוכה או קייטרינג חלבי אחר המציע מחיר זול יחסית ומנות ברמה גבוהה, ולכן חשוב לבצע בדיקה וטעימות לפני הבחירה הסופית שלכם.