אם בעבר בכל יום הולדת היינו רואים עוגה מסוג אחד – עוגת שוקולד עם סוכריות, היום כבר מדובר בתחום הרבה יותר מפותח ורחב. היום כבר כל מסיבת יום הולדת הפכה להפקה של ממש, כאשר מעל הכל מנצחת עוגה מעוצבת ומרשימה אשר הופכת לגולת הכותרת של המסיבה.

התחרות בתחום הינה רבה מאוד. בכל מקום אתם יכולים למצוא מגוון רחב ועצום של מעצבי עוגות מומחים ומגוון רחב של סגנונות, ולכן רבים אשר עומדים לחגוג יום הולדת לבת שלהם ומחפשים עוגת יום הולדת לבנות חושבים הרבה על העיצוב הנכון עבור העוגה, העיצוב שישדרג את כל המסיבה.

התאמה לנושא המסיבה

היום יותר ויותר אנשים חוגגים ימי הולדת סביב נושא מסויים – סדרת טלוויזיה אהובה על הילדה, דמות אהובה או כל נושא אחר. כאשר מקיימים מסיבת יום הולדת סביב נושא מסויים הרבה יותר קל גם לבחור את העיצוב של העוגה שכן כל מה שאתם צריכים הוא עיצוב עוגת יום הולדת לבנות אשר יתאים לנושא של המסיבה שלכם.

כמובן, במקרה זה לא תוכלו תמיד לרכוש עוגה מוכנה מראש וברוב המקרים תצטרכו לפנות אל מעצבי עוגות אשר יצרו עבורכם עיצוב אישי בהתאמה לנושא המדובר ולכן חשוב לתכנן את הנושא מספיק זמן מראש בכדי שתוכלו לבחור את מעצב העוגות המתאים לכם, להשוות מחירים ולאפשר למעצב מספיק זמן בכדי לתכנן את העיצוב הטוב ביותר עבור העוגה.

העתקה או עיצוב אישי?

כאשר מדברים על עיצוב של עוגת יום הולדת לבנות שתי אפשרויות עיקריות עומדות בפניכם:

  1. לבחור בעיצוב מוכן מראש שעל פיו תוכן העוגה שלכם.
  2. לבחור עיצוב בהתאמה אישית אשר ישורטט קודם על הנייר או בעזרת תכנות הדמיה מיוחדות ורק אחר כך יכינו את העוגה בהתאם לעיצוב האישי והדרישות שלכם.

כמובן, עיצוב אישי יכול להיות מיוחד ומרשים יותר, ומאפשר לכם להתאים את העוגה למסיבה ללא כל בעיה, אך יחד עם זאת, הוא יהיה הרבה יותר יקר. עוגה בעיצוב אישי מיוחד יכולה להגיע לעלויות של בין כמה מאות לבין כמה אלפי שקלים, תלוי בגודל העוגה וסוג העיצוב, ולכן זה לא מתאים לכל אחד.