אין הרבה מועדונים לבת מצווה בישראל, כלומר מועדונים שמוכוונים ומעוצבים מראש במחשבה תחילה לענות על הצורך בהפקה יפה לחגיגות בת המצווה של הבת שלכם. אין הורה שלא רוצה לפנק את הילדה שלו ביום המיוחד שלה, אבל יש הרבה הורים שמוצאים את עצמם מבולבלים כשהתאריך מתקרב, ולא בטוחים מה הדרך הטובה ביותר לארגן את האירוע.

מועדון מקצועי לחגיגות בת המצווה הוא מקום שמציע שירות ייעודי, מקום בו חשבו על כל הפרטים בשבילכם, כדי לאפשר מרחב מתאים ונעים לחגוג בו. המרחב מותאם גם לילדים וגם למבוגרים, בשני מתחמים נפרדים, כדי לאפשר לכולם ליהנות, כל אחד ממה שהכי כיף לו.

מה יש במועדונים לבת מצווה

מכיוון שהרעיון העיקרי הוא לחגוג וליהנות, ושכלת בת המצווה תזכור את האירוע שלה בצורה הטובה ביותר, מועדונים לבת מצווה מצוידים בכל מה שבני נוער אוהבים. משחקי שולחן, צגי טלוויזיה גדולים להקרנת סרטונים, מוסיקה מעולה ועדכנית, רחבת ריקודים, וכמובן מרחב לאוכל וקינוחים ושלל פינוקים.

לא רק ילדים וצעירים, הרי שבת מצווה זה גם אורחים מבוגרים, משפחה וחברים, ולכן תמצאו במרחב פתרונות לבידור המבוגרים. אזור שקט יותר, מבודד מהרעש של המוסיקה ברחבת הריקודים, יאפשר לכם לשוחח בנינוחות, לשתות ולאכול, וליהנות מהמפגש המשפחתי המרגש. כמובן שתוכלו גם לבחור להשתולל ולפזז על רחבת הריקודים, אבל תחשבו טוב האם זה מתאים, כי אולי זה יביך את כלת בת המצווה.

רק חגיגות בת מצווה?

מועדונים לבת מצווה הם מועדונים לכל דבר ועניין, ואתם יכולים לחגוג בהם הרבה מעבר לאירועי בת מצווה. המועדונים המתקדמים מאפשרים הפקות רבות, כולל לדוגמא הפקה של נשף סיום לבית הספר, לחטיבה או לתיכון. אירוע נוסף במיוחד לבנות הוא אירוע "סוויט סיקסטין" (SWEET SIXTEENׂׂׂ), שלא כמו חגיגת בת המצווה המקובלת בעיקר אצלנו, הרי שברוב העולם חוגגים גם ביום 16 אירוע מיוחד, והבת שלכם יודעת את זה.

ימי הולדת יש לכולם, והמועדונים מציעים מרחב מתאים גם לימי הולדת לקטנטנים, וכמובן לא רק לבנות, אלא גם לאירועי בר מצווה. במילים אחרות, מועדונים ברמה גבוהה יכולים להתאים את עצמם לאירוע שלכם, ולא משנה מה סיבת המסיבה.