חצר מטופחת ליד הבית זה פינוק של ממש כאשר הטבע קרוב,  רק לפתוח את הדלת ולהיות מחובר לקרקע.

לעשות לך את החצר  

גינה ליד הבית תהיה חוויה כאשר היא תהיה פינת חמד ולא עוד חצר גרוטאות.  חצר שאפשר לצאת לבלות שם. להציץ אליה מחלון הבית ולהרגיש בטבע, כל אלו יהיה רק בגינה שיודעים איך לטפח ואיך לעשות אותה אידיאלית. דשא סינטטי הוא הדבר שיעשה לכם לתמיד את הגינה לגינה מטופחת, הדשא הסינטטי מאפשר גינה ירוקה בלי השקעה רצופה, הדשא נראה תמיד ירוק ורענן הוא מתנקה בקלי-קלות ולא דורש השקעה רבה מידי בהתקנתו, הוא ידידותי ומזמין להיות קרובים אליו תמיד במשך כל ימות השנה. ובעיקר, לאורך זמן.

דשא גמיש

דשא סינטטי ניתן להתקין על כל קרקע רק צריך להכיר את הדינמיקה של הקרקע ולהתאים את הדשא לאופי שלה, כאשר הבסיס חייב להיות בסיס טוב שייתן לדשא תנאים טובים ואורך חיים. התקנת דשא על גינה מוזנחת דורש הכנה מוקדמת של הקרקע, זאת משום שעל מנת ליהנות משימוש ארוך טווח מהדשא הוא צריך לעמוד על קרקע טובה, יציבה שלא יצוצו תחתיה הפתעות בלתי קרויות וישנו את הצורה של הדשא, כאשר הדשא מותקן על בסיס טוב הוא נראה טוב ובעיקר משמש טוב, מלבד זאת מומלץ לנקות את כל הגינה בכלל כדי שהראות תהיה ראות ירוקה ונקייה. אם כבר משקיעם שיראה טוב.

שלבים בהתקנת דשא סינטטי על גינה מוזנחת

  • ניקיון הגינה
  • ניקיון הקרקע
  • פיזור חצץ
  • יריעת חיפוי שחורה
  • הנחת הדשא
  • הידוק על ידי יתדות

התקנת דשא סינטטי זהו אומנות זה לא כמו לפרוש שטיח על הרצפה בבית, כדי שהדשא יהיה מונח יפה, לא יזוז ויעמוד במשך שנים במיטבו חשוב לעשות את זה שלב אחרי שלב ולהתייעץ עם המקצוענים איך עושים את זה טוב. לאחר שהגינה כולה נקיה, הקרקע נקיה משאריות דשא אורגני, קוצים צמחיה שוטה. הגיע השלב בו מפזרים מצע חצץ אחרי הפיזור יש לשים לב שהשטח ישר, יש לדאוג לשיפוע לכוון ניקוז ואז לפרוש יריעת חיפוי שחורה, עליה יהיה מונח הדשא.

ירוק וחיוני

הדשא צריך להיות מחובר ליריעת החיפוי ומהודק על ידי יתדות. לכן שלב הנחת הדשא יהיה אחרי פרישת יריעת החיפוי. לאחר הנחת הדשא והידוקו יונחו היתדות בצדדים כך ניתן יהיה להיות רגועים שהדשא מונח במקומו. זה הזמן להבריש אותו כדי לשוות לו מראה רענן ויפה ולאחר המתנה של מספר שעות ניתן כבר יהיה ליהנות ממנו.

השקעה שמניבה פירות מיד

התקנת דשא סינטטי על גינה מוזנחת תהפוך את העשייה לחוויה , לא ניתן יהיה להכיר את הגינה לאחר מספר שעות של עבודה, הגינה תשנה את פניה וההשקעה תהיה שווה. התוצאות יהיו יורק לאורך זמן