בת הזוג שלך חוגגת יום הולדת שלושים ממש עוד מעט ואתה תוהה איך תוכל לשמח אותה? רוצה לעשות לה אירוע בלתי נשכח? אם כך, כדאי שתדע: השכרת יאכטה ליום הולדת זו יכולה להיות בחירה נהדרת. אין משהו מהנה יותר מאשר לשכור יאכטה גדולה ויפה להיום ההולדת, להזמין את כל החברים הכי טובים ולצאת להפלגה בלתי נשכחת. בנוסף, כמובן שאפשר גם לשלב בהפלגה המיוחדת הזאת אוכל טעים, אלכוהול ומוזיקה טובה, מה שיהפוך את כל העניין למסיבה מרגשת במיוחד. לכן שווה לקחת זאת בחשבון, ובמיוחד אם אתה רוצה לעשות מסיבת הפתעה ולא לספר לה על כך שאתה מתכוון לשכור עבורה יאכטה מרשימה. 

איך תבחר איפה לשכור יאכטה ליום הולדת? 

האמת היא שכאשר מדברים על השכרת יאכטה יפה ומיוחדת ליום ההולדת, מדברים על כמה מקומות שאליהם תוכל לפנות. לכן עולה השאלה: איך תבחר מאיפה אתה שוכר את היאכטה הכי מרשימה שיש? ההמלצה שלנו היא לברר דבר או שניים אודות החברה שממנה תוכל לשכור יאכטה ליום הולדת, כמו לדוגמא: 

  • האם יש סוגים שונים של יאכטות שביניהן תוכל לבחור? 
  • מה כוללת השכרת היאכטה? 
  • האם מדובר על יאכטות שמתוחזקות בצורה טובה? 

ובנוסף, אם תוכל לעשות חיפוש קצר ולראות מה חושבים על המקום הלקוחות האחרים שכבר שכרו ממנו יאכטות, זה כדאי. 

כמה עולה התענוג המיוחד הזה? 

איזה גבר יוכל לחשוב בימינו על השכרת יאכטה גדולה ומפוארת ליום ההולדת של החברה שלו מבלי לחשוב על העלויות? האמת היא שלא מדובר על הוצאה כלכלית כל כך גדולה כפי שאולי נדמה לך ויש טעם לעשות מחקר קצר בנושא. מה שכן, כשאתה עושה השוואת מחירים לגבי השכרת יאכטה ליום הולדת, כדאי שתבדוק לכמה זמן משכירים לך את היאכטה. זה ברור שאם אתה שוכר את היאכטה ללילה שלם זה יעלה לך יותר מאשר השכרה של כמה שעות בלבד. כמו כן, לרוב גם גודל היאכטה והפאר שהיא מציעה זה נתון שיכול להשפיע על המחיר הסופי שאתה עומד לשלם.