דה בסט

האם מומלץ לכם לרכוש ציוד לאירועים או שמא מומלץ לכם לבצע השכרת ציוד לאירועים על ידי דה בסט ולעבוד כנגד חברה קבועה אשר מעניקה את הציוד הזה וכל מיני ציודים שהולמים אירוע? כיום, אף בני אדם פרטיים מסדרים אירוע בתדירות והשאלה אשר נשאלה בקרה מי שמסדר ערב של קריוקי ושירה, אירוע של חברה זעיר וכיוצא בזה, אז מה למעשה מומלץ לכם? רכישת ציוד הגברה ותאורה תגרור אחריה הוצאות גדולות. השכרת ציוד לאירועים עשויה להסתכם במחיר פר יום, כך שלא תוציאו הוצאה על הזמנים שבהם הציוד קיים במחסן בלי שימוש.

מה הן היתרונות הרבים אשר טומנים בתוך השכרת ציוד לאירועים?

  1. אחריות קבועה על טיב הציוד – במידה ותרכשו מערכת הגברה, עליכם תוטל האחריות על טיב הציוד במשך זמן ממושך. כל טיפול שתידרשו לתקן יגרור הוצאה או הפעלת האחריות שהוענקה בידכם בעת הקנייה. מערכות הגברה להשכרה באות עם אחריות שוטפת מאת החברה המשכירה. היא זו אשר נטפלת בכך שהציוד שיוענק לכם יהיה שמיש ובטיב מעולה במשך כל האירוע.
  2. עשיית שימוש חד פעמי במקום – קודם כל, יש גורם מעשי למציאת מערכת הגברה להשכרה או תאורה לאירוע. במידה ואתם עורכים אירוע בודד ועשיית השימוש הינה חד פעמית, לא כדאי לכם לקנות מערכת הגברה ולמצוא כי היא נשארה במחסן במהלך כמה חודשים, כיוון שלא עשיתם בה שימוש. במידה ואופן השימוש שלכם במערכת הגברה הינו חד פעמי, משתלם לשכור אותה.
  3. ליווי מקצועי של חברת השכרה – במידה והנכם רוכשים תאורה או מערכת הגברה, היא תגיע לחברה שלכם או לדירה שלכם ולמעשה עשויים להתקין ולכוון אותה בעצמכם. במידה ואינכם בעלי מקצוע מתמחים, זו יכולה להיות אבן נגף עבורכם. מומלץ לכם כי תשכרו ציוד מחברה איכותית  שתעניק לכם אף הנחיה עבור עשיית שימוש במערכת הגברה וכוונון שלה באזור האירוע, כך שתהיה בידכם ודאות שתקבלו את הסאונד הכי משובח.
  4. מחיר זול לשימוש – רכישה של תאורה או מערכת הגברה כרוך בעלות רבה. במידה ואתם עובדים במשרד שבצורה שוטפת מפיקה אירוע, שמא ניתן להרהר ברכישה של מערכת הגברה, חרף שבכל מצב מחדש תיאלצו לוודא האם המערכת שרכשתם הולמת את האירוע.