בשנים האחרונות חלה עלייה גדולה בהשכרת אוהלים לאירועים עבור הפקות, אירועים ומסיבות ברחבי הארץ. זהו פתרון אידאלי שבו מנצלים שטח קיים לטובת הקמת אוהל כשאין בקרבת מקום מבנה גדול עבור אירוח הקהל הרב שאמור להגיע לאירוע הספציפי.

ידע רב בתחום הקמת אוהלים

חברת אוהלי ישראל היא החברה המובילה בישראל ביבוא התקנה והשכרת אוהלים לאירועים, זאת לאור ניסיונה הרב בתחום זה לאורך שנים רבות. החברה מייצגת באופן בלעדי שתי חברות אירופאיות בעלות שם עולמי, העוסקות בייצור אוהלים להתקנה בשטח.

צוותים מיומנים ומקצועיים

כדי להקים אוהלים לאירועים יש צורך ללמוד את שיטת העבודה, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים כך שיוקמו אוהלים יציבים ועמידים שישרתו את המארחים והאורחים לפרק הזמן הנחוץ ללא כל תקלה.

הצוותים שלנו עוסקים בכך כבר שנים רבות. הם מודעים היטב למהלכי העבודה, מה קודם למה ומהן הנקודות האקוטיות שיש לבדוק לאורך ההתקנה כך שלא תהיה תקלה, האוהלים חייבים להיות יציבים לחלוטין .

תכנון אוהלים לאירועים

כל אירוע הוא שונה וייחודי ולכן אנו משכירים אוהלים לאירועים על פי גודל האירוע . אוהלים קטנים בעלי קיבולת של עשרות אורחים, אוהלים בינוניים וענקיים עבור מאות משתתפים ויותר.

צוות הייעוץ המקצועי שלנו נפגש עם הלקוחות, מבין את תכנון האירוע, איזה ציוד ימוקם בתוך האוהל, איזו תכולה נוספת מיועדת לאוהל וכמה אורחים הוזמנו.

שקלול של כל הפרמטרים, יוביל להחלטה מהו גודל האוהל הנכון ביותר עבור אירוע זה. השלב הבא הוא בדיקת השטח כדי לוודא שקיים משטח בטון ישר ומספיק גדול כדי להעמיד עליו את האוהל.

השכרת אוהלים לאירועים

הלקוחות המעוניינים בהשכרת שולחנות, כסאות וציוד נוסף נהנים מהיצע גדול במיוחד של אפשרויות אירוח. שולחנות מעוצבים בדגמים יפהפיים, בגדלים שונים גבוהים ונמוכים, או לחילופין שולחנות נמוכים ארוכים, מרובעים ומעוגלים. לכל אחד מהשולחנות מצורפים כיסאות נוחים ואיכותיים בגוונים תואמים או ספות וכורסאות .

השכרת ציוד לאירועים

אוהלי ישראל – השכרת ציוד לאירועים, היא החברה המובילה שתקים עבורכם אוהל בטיב מעולה בזריזות יוצאת דופן ובמקביל תספק גם את כל הציוד הנחוץ לאירועים, תוך הקפדה על אספקת ריהוט איכותי על פי לוחות הזמנים.