כשהזוגיות פורחת, מגיע הרגע שמקבלים החלטה שזו בת הזוג הנכונה לכל החיים. זה הזמן לחשוב על הצעת נישואין מרגשת ומיוחדת שתפתיע אותה מאד.

הצעת נישואין מרגשת

הצעת נישואין מרגשת יכולה לקרות במקומות רבים כמו בבית, במסעדה, אצל חברים, בחוף הים, בספא או בכדור פורח.

בשלב התכנון נערכות בדיקת היתכנות על ביצוע אופציית הצעת נישואין מרגשת בכדור פורח, מה סדר הדברים, תיאום ההתרחשות, איך ומתי לבצע את המאורע החגיגי ועוד.

כשנופלת ההחלטה שאכן יתואם יום בילוי שיכלול טיסה בכדור פורח ובמסגרתו תישלף הטבעת, מתאמים את אחד הבקרים המתאימים לשני בני הזוג, מבקשים אירוח מיוחד הכולל שמפניה והפתעות נוספות.

יום הצעת הנישואין

בני הזוג נוסעים לטיול, יום כיף זוגי, אין אווירה מחשמלת באוויר, אין תחושה שמשהו עומד לקרות עד שמגיעים לכדור הפורח. כאן מתחילה כבר ההתרגשות לתת את אותותיה ……

הכדור מתרחק מהקרקע ובני הזוג מתרכזים בנוף השמימי ממעל ובנוף המדהים על הקרקע. העננים ופסגות ההרים נראים קרובים מתמיד, כך גם הקומות העליונות של גורדי השחקים. על הקרקע המכוניות נראות כמו מכוניות צעצוע והמקטעים הצבעוניים של השטחים החקלאיים נראים במלוא הדרם ומוסיפים יופי עצום לפני הקרקע.

הרגע המכריע – מציעים נישואין

ברגע הנכון כשבני הזוג נמצאים בין שמים וארץ ומתחתיהם מרבדים עצומים של כלניות באביב, זה המקום הנכון להציע נישואין. בן הזוג שולף לפתע את הטבעת, כורע ברך ושואל "התנשאי לי"? הבחורה המומה לחלוטין, לזה היא לא ציפתה במקום כל כך מיוחד, היא אומרת כן ולפני שהיא מספיקה לחשוב פעמיים נשלפות משום מקום כוסות שמפניה והשמפניה התוססת נמזגת לכוסות ומשמחת אותם ברגע הכי מקסים ומרגש של חייהם.

הצעות נישואין בכדור פורח

כשמחפשים מקום ייחודי להצעת נישואין מרגשת, עולה עולים רעיונות שונים. עשרות ואולי אף מאות הצעות נישואין התרחשו בכדור הפורח בשנים האחרונות בהתרגשות עצומה ועם שמחה ללא גבולות של שני בני הזוג.

ברוב המקרים ההפתעה היא מושלמת, הצד השני חושב שאין קשר בין הטיול הרגיל שהם נוסעים מפעם לפעם כדי ליהנות מהטבע, לבין הצעת הנישואין.

מזל טוב !

 

לפרטים נוספים, כנסו לאתר: http://flyaway.co.il