פלאפל הוא ללא ספק אוכל הרחוב החביב ביותר על הקהל הישראלי. הישראלים אוכלים ואוהבים פלאפל כבר מימי ילדותם. תיירים רבים המגיעים לטייל בארץ נדבקו באהבה זו אף הם. אחד הטרנדים החדשים היום באירועים בארץ הוא דוכן פלאפל לאירועים, אשר הופך את אוכל הרחוב הזה, שכה אהוב עלינו, למנה מפנקת שניתן להעניק לאורחים שלנו.

מה יקבלו האורחים באירוע שלנו בדוכן הפלאפל

דוכן פלאפל לאירועים מעניק בראש ובראשונה תחושה של בית לאורחים, ניתן להעמיד דוכן אשר מדמה את אלו הקיימים ברחוב וכל כך אהובים עלינו, ולשלב בהם: עמדה להכנת כדורי פלאפל אשר תפיץ את הריחה המגרה של כדורי פלאפל חמים וטריים בקרב האורחים, מבחר סלטים מפנק, פיתות חמות וטריות ומגוון תוספות טעימות. את כל האותנטיות הזו ניתן להגיש בצורה חגיגית שלא תפגום בנראות האירוע, ויחד עם זאת תהייה ביתית.  

פלאפל היא תמיד מנה מנצחת

פלאפל היא מנה שתמיד תהייה מבוקשת, היא אהובה גם על עניני הטעם אשר אוהבים אוכל מפונפן, וגם על אלו אשר אוהבים את האוכל הביתי והעממי. כמו כן זו מנה אהובה על כל העדות בלי יוצא מן הכלל. בנוסף לכך, דוכן פלאפל לאירועים נותן פתרון נפלא לאורחים הצמחונים והטבעונים  באירוע , פלאפל יכול להוות תחליף לבשר ואף למנה עיקרית . כמו כן הוא מתאים גם לילדים, שלעיתים קרובות קשה למצוא עבורם מה לאכול באירוע. זהו אוכל טעים שניתן להגיש בכל אירוע ופונה אל כל הקהלים, מגדולים ועד קטנים. מעבר לאירועים משפחתיים ניתן לשלב דוכן פלאפל גם באירועי חברה, אירועי השקה ואף באירועים אשר המוזמנים בהם אורחים מחו"ל. זהו אוכל ישראלי אותנטי , הגשתו באירוע יכולה אף להיות גימיק מעניין ושובר קרח. כידוע פלאפל אוכלים בעמידה, כך האורחים יכולים ליהנות ממנו בכל מקום באירוע, לתמנגל ולדבר אחד עם השני בזמן האוכל, והם לא נדרשים לשבת ישובים סביב השולחן.  

ניתן להזמין דוכן פלאפל לאירועים מהמון חברות קייטרינג הקיימות היום בשוק. כל שצריך לעשות הוא חיפוש זריז בגוגל ולבחור את זו המתאימה לכם ביותר.