מתכננים חגיגה משמחת בקרוב? הבן מגיע למצוות? או שאולי אתם עושים חתונה כדי למסד את הקשר אחרי הרבה שנים של קשר לא מוגדר? האמת היא שזה לא ממש משנה איזה סוג של אירוע אתם עושים, כי בכל מקרה גנים יפים לאירועים זו יכולה להיות בחירה נהדרת. גני אירועים בדרך כלל יאפשרו לכם ליהנות מהשילוב הנהדר של טבע לצד ארגון ותנאים נוחים, אז למה לחשוב פעמיים? שימו לב שזה גם לא משנה אם אתם מתכננים אירוע גדול או קטן כי בכל מקרה תמצאו בוודאי לא מעט גנים שעומדים בקריטריונים שלכם ויכולים להתאים לתכנון.

כל מה שצריך לבדוק לגבי גני אירועים

בישראל נערכים הרבה מאוד אירועים בכל שנה ולכן ברור מדוע יש גם הרבה גנים שונים לאירועים. זה מה שמעורר גם את השאלה כיצד לבחור את הגן היפה ביותר, כי מה אתם יודעים על הנושא הזה והאם יש לכם בו ניסיון? ההמלצה שלנו היא לבדוק כמה שיותר פרטים לגבי מספר גני אירועים שמוצאים חן בעיניכם, כמו לדוגמא:

  • המיקום של גן האירועים
  • העיצוב של המקום
  • הגודל של הגן

וגם, השאלה האם מחכה לכם שירות אדיב ומקצועי או לא. אתם עומדים לשלם לא מעט על השכרת המקום ולכן, אם אתם יכולים להבטיח שהתוצאה הסופית תהיה מוצלחת, בהחלט כדאי שתבדקו גם את השירות שתקבלו מהצוות במקום.

כמה תשלמו?

אי אפשר להזכיר נושא כמו השכרת גנים שונים לאירועים ולא לדבר על המחיר, כי כולנו יודעים שמדובר על מחירים שאינם זולים. למעשה יש היום גני אירועים יקרים מאוד ולכן צריך לבדוק במה אתם בוחרים וכמה אתם מוכנים לשלם. אם חשוב לכם לא לצאת ממסגרת התקציב שעליה החלטתם אנחנו מאוד ממליצים לכם לבדוק מראש כמה יעלה הגן הרצוי. יתרה מכך, חשוב לדעת שאם שוכרים את המקום בתחילת השבוע או בעונות שהן קצת פחות אטרקטיביות, המחירים יכולים להיות טובים יותר. אין סיבה לעשות אירוע דווקא ביום חמישי, שבו השכרת גן אירועים תמיד תעלה יותר, כי אם אפשר לשלם ביום שני הרבה פחות, מדוע שלא תעשו זאת?