פרחים ושוקולדים זה בסדר, אבל אין קלאסי יותר מבלונים לימי הולדת ואירועים שונים. זה שונה, זה ייחודי, ומשמח. תחום הבלונים התרחב מאוד בשנים האחרונות, ולכן, בואו נעשה סדר בסוגי הבלונים למגוון אירועים.

מאז שאנחנו ילדים, אין דבר שיותר מסמל עבורנו יום הולדת או אירוע מרגש אחר מאשר בלונים. הם גדלו איתנו עם השנים, החל ממסיבות יום ההולדת בגן, ועד הצעת הנישואים. כולם אוהבים אותם, קטנים וגדולים.
בלונים מזוהים עם ימי הולדת בעיקר, אבל היום הם נמצאים בכל מקום; בהצעות נישואים, בחתונות ובבריתות.
הבלונים היום הם כבר לא הבלונים שהכרנו בעבר, והם מגיעים במגוון צורות, דמויות וגדלים. בהתאם, ישנם בלונים למגוון אירועים וחברות רבות בשוק. אחד הטרנדים החמים של התקופה האחרונה הם בלונים בצורת אותיות, איתם מרכיבים משפטים בהתאם לאירוע, החל מ-"התינשאי לי" ו-"מזל טוב אהובי", והבונוס בבלוני האותיות הוא השמות, מה שהופך את זה לאישי וייחודי יותר.
עיצובי בלונים בשנים האחרונות הפכו להפקה של ממש, ועיצובם לאירוע מסויים הולך על פי קונספט. לילדה שאוהבת חדי קרן, ניתן למלא את החדר בבלונים צבעוניים בצורת חדי קרן מרהיבים. ניתן ללכת גם עם קו מנחה כצבע דומיננטי ולעצב את החדר בהתאם. הפתעה מיוחדת לאהוביכם ביום הולדתם הוא חדר מעוצב עם בלונים ייחודיים בהתאם לצבע האהוב עליו.
בלונים למגוון אירועים נוספים ניתן למצוא כמובן בתחום הרומנטיקה, עם בלונים מעוצבים בצורת לבבות וכיתובים על הבלונים עצמם ואפילו יש אפשרות להדפיס את דמויות הזוג המאוהב על הבלונים.
בין היתר ניתן למצוא גם בלונים להולדת הבן או הבת עם דמויות של תינוקות ועגלות ובגוונים מותאמים לבחירת ההורים הטריים, בלונים מעוצבים כפרחים, בלונים מעוצבים כדמויות אהובות וגם קשתות וסטנדים לכניסה, הנותנים תחושה חגיגית ומהודרת, ומעלה את האווירה באירוע רמה אחת למעלה.
בלונים למגוון אירועים הפכו לסטנדרט גם בתחום העסקי, באירועי חברה ובאירועי השקה שמכבדים את עצמם, ולחלוטין נותנים אווירה של אירוע מיוחד.
לא משנה כמה התבגרנו, הבלונים מתבגרים איתנו וממשיכים וימשיכו ללוות אותנו לאורך החיים.