גיל 12 בשביל כל ילדה בישראל הוא תקופה מכוננת, והרגע ההולך ונבנה לקראת יום ההולדת – בת-המצווה, מייצר אצל כלת האירוע התרגשות שלפעמים אולי קשה לנו, ההורים, להכיל. היא נרגשת, נסערת, לפעמים אפילו לוחצת וכועסת, אבל הכול מתוך התלהבות כנה לחגוג את האירוע הגדול של חייה עד כה.

תיעוד בת המצווה הוא לא עניין של מה בכך, והרי לא ניתן לסמוך על עשרות, אם לא מאות התמונות שלוקחים האורחים במצלמות הסלולארי שלהם. כדי לקבל איכות, ולתת לבת שלכם את הזיכרון החי והמלא ביותר מאירוע מכונן זה בחייה, צריך צלם מקצועי שיפיק בוק בת מצווה מפואר.

כיצד מתנהל יום צילומי בוק בת מצווה

יום צילומים מרגש זה ייקח את הילדה שלכם במסע של חגיגת העצמי, התלהבות עצמית, התרגשות רבה, יום שישאיר זיכרונות כמעט כמו האירוע עצמו. כל תשומת הלב הולכת אליה, להבליט ולהנציח את היופי הטבעי והילדותי עדיין, כדי שתוכל להסתכל שוב ושוב בתמונות מימי ילדותה בהתרגשות ובחיבה לעצמה.

ביום זה כלת בת-המצווה זוכה להצטלם במגוון תלבושות ואתרי צילום, בחיק הטבע, בסטודיו, ובמגוון צבעים ואווירות משתנות כדי לייצר בוק בת מצווה מגוון ומעניין, כזה שתופס את העין ומרגש את הלב, כי במקרה של צילומי בת מצווה תמונה אכן שווה אלף מילים. תסרוקות, איפור, תלבושות, רקע משתנה, ואפילו שעות שונות של היום, כדי לייצר את המגוון הרחב ביותר של תמונות מחמיאות ויפות.

הבוק עצמו –

את הבוק עצמו מייצר צלם מקצועי המתמחה בצילומים ועריכת בוק בת מצווה, תחום עשיר שכבר התבסס בישראל והפך להתמחות ייחודית. היכולת לייצר בוק היא הרבה מעבר ליצירת אוסף תמונות, והרעיון מאחורי הבוק הוא ליצור משהו חי, דינמי, משהו שמפעיל את הדמיון ומעורר התרגשות דרך סידור התמונות בסדר הנכון, בגודל הנכון ובמיקום הנכון.

צילומים לבוק בת מצווה יכולים להיות לפי שעה, ובחבילות משתנות, שכוללות, לדוגמא, מאתיים תמונות "רגילות", כמה עשרות תמונות מעובדות לאיכות גבוהה במיוחד, תמונות שחור לבן, ווידיאו קליפ ואפילו גלריה אינטרנטית.