כל אירוע צריך אטרקציות, ומסיבת רווקות – אירוע משמח, משעשע, עם הרבה נשיות ופוטנציאל להיות ממש משמח, דורש אטרקציה שתקלע בדיוק למטרה. רשימה זו מציעה פרספקטיבה מאוד רחבה לחלק מהאטרקציות הפופולאריות ביותר למסיבת רווקות.

כמובן שאת הרשימה המלאה לגמרי לעולם לא ניתן לתת, שכן הרעיונות הולכים ומצטברים ומתחדשים משנה לשנה, ועוד אפשרויות לאטרקציות למסיבות מצטרפות לחגיגה, אך הרשימה המגוונת תאפשר לכן לפתוח את הראש ולקבל רעיונות טובים למסיבה הקרובה.

הרשימה המלאה של אטרקציות למסיבת רווקות

סטנד אפ – מופעי בידור מהסוג הישיר, האישי והמצחיק ביותר הם אטרקציה מופלאה למסיבת רווקות. צחוק משותף הוא אחד מהדברים המחברים והמגבשים ביותר, ויוצר אירוע שכולו קסם וחיבור, מה שמביא אותנו לאפשרות של סדנת צחוק, עוד אטרקציה מעולה, שמשלבת צחוק ורצינות במרחב אחד.

סקסולוגית – אטרקציה קלאסית למסיבת רווקות, חיבור נוסף בין נשים, במקום האינטימי ביותר, בהבנה משותפת ושיח משותף ופתוח שחושף ומחבר אותנו במרחב בטוח, מעניין וסקסי, מה שיכול להתאים גם לערב חשפנים. לא נדוש כלל, אלא כייפי ומצחיק, כמעט כמו מופע סטנד אפ, אבל עם האווירה החושנית והמעוררת. אפשר להמשיך באותו הקו לסדנת ריקוד על עמוד, סקסי, כייפי, ושימושי.

הקו הרוחני מציע סדנאות של קסם וחושים עם טלפתיה ורגעים שגורמים לנו לשאול מהי המציאות ומה האמת, לצד רגעים של תובנות עם קריאה בכף יד וקלפי טארוט.

חוגגות גם מחוץ לבית

אטרקציות למסיבת רווקות מחכות לכן גם מחוץ לכותלי הבית, במרכזי ספא שונים בארץ. ההזדמנות לחגוג את היום עם פינוק לגוף ולנפש הוא אופציה מאוד מעניינת. חווית המציאות המשותפת הנוצרת במפגש במקום של רוגע ושלווה בספא מפנק יוצרת חיבור עמוק ומפתיע בין המשתתפות, והוויה של הרפיה והתרפקות על הרגע.

בספא שמציע חבילות לאירועים תמצא אטרקציות לכל מסיבת רווקות – ובעצם לכל קבוצה שרוצה לחגוג את החיים ביחד – סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי ובריכות חמות עם סילון ג'ט לריכוך השרירים, טיפולי יופי ופנים, קוסמטיקה, וכמובן – עיסויים שונים ומגוונים כיד המלך, או בעצם כיד המלכה.